How can we help?

Níl ticéid ar fáil ar líne, cén fáth?


Níl ticéid ar fáil ar líne, cén fáth?
Tá roinnt cúiseanna ann nach mbeidh tú in ann turas atá roghnaithe agat a chur in áirithint.  Seo thíos roinnt de na cúiseanna nach bhfuil ticéid ar fáil - 
  1. Government COVID-19 measures in place during this time permit 100% percent of capacity to be made available for use on board rail services. All Intercity services have mandatory pre-booking until further notice as a result tickets cannot be purchased at the Station. See our guide on what services would be deemed as Intercity.*
  2. Tá dáta na háirithinte atá roghnaithe níos mó ná 90 lá sa todhchaí. Ní féidir áirithint a dhéanamh ach suas le 90 lá roimh ré.
  3. Tá an chéad stáisiún nó an stáisiún cinn scríbe atá roghnaithe agat sa cheantar bruachbhailteach agus d’fhéadfadh sé tarlú nach mbeifear in ann iad a chur in áirithint ar líne. Ba cheart ticéid do na láithreacha sin a cheannach ag do stáisiún áitiúil ag an oifig thicéad nó ag an meaisín ticéad (MT)
  4. D’fhéadfadh sé tarlú nach bhfuil na dátaí sin ar fáil mar gheall ar oibreacha innealtóireachta atá beartaithe. A luaithe is a fhoilseofar an sceideal athbhreithnithe beidh na seirbhísí sin ar fáil arís.
  5. Tá fadhb teicniúla ann leis an gcóras áirithinte.
Le haghaidh tuilleadh eolais déan teagmháil le hAonad na gCainéal Digiteacha nó leis an bhFoireann um Chúram Custaiméirí.

*Full details on mandatory pre-booking can be found on our news story Pre-booking mandatory for travel on Intercity rail services until further notice
Priontáil
Barr