An Inrochtaineacht agus Iarnróid Éireann

Déanaimid ár ndícheall in Iarnród Éireann cúnamh a thabhairt dár gcustaiméirí atá faoi mhíchumas a bheith in ann taisteal ar ár gcuid seirbhísí iarnróid. Dá mhéad eolais atá againn faoin gcúnamh ar leith a theastaíonn uait, is amhlaidh is fearr a bheimid in ann an cúnamh cuí a chur ar fáil duit.

Tá beartas nua feabhsaithe maidir le hinrochtaineacht zónúil ag Iarnród Éireann chun seirbhís níos fearr agus amanna freagartha níos tapa a sholáthar

Táimid ag forbairt fréamhshamhail d’Aip Cúnaimh do Phaisinéirí, agus ag déanamh tástáil uirthi, a thabharfaidh deis do dhaoine aonair cúnamh a chur in áirithe roimh ré agus a dturais a bhainistiú. Táiid ag fiosrú an féidir le haip dá leithéid feabhas suntasach a chur ar an mbealach a fhaigheann daoine le laga gluaiseachta agus radhairc rochtain ar ár gcuid seirbhísí.

Déanfaidh Iarnród Éireann nuashonrú seachtainiúil ar leathanaigh Faisnéise Stáisiúin a bhféadfadh tionchar a bheith acu ar thuras an chustaiméara. Tarraingítear aird an chustaiméara ar an bhfaisnéis seo trí "Foláireamh Taistil" a úsáid sa stáisiún.

Cé go bhfuil ár ndícheall deánta againn Irishrail.ie a réiteach le bheith inrochtaineach do gach uile úsáideoir láithreáin gréasáin, d'fhéadfadh go mbeadh roinnt cásanna ann ina bhféadfadh úsáideoirí lagamhairc a gcuid taithí a fheabhsú trí fhorlíontáin bhrabhsálaí agus gnéithe a mionchoigeartú. Anseo, gheobhaidh tú treoir maidir le conas do bhrabhsálaí nó do chóras oibriúcháin a chumrú chun an chodarsnacht a shocrú le bheith níos airde ar irishrail.ie.