Faoi na Dlíthe um Chosaint Sonraí is infheidhme, tá sé de cheart agat rochtain a fháil ar aon fhaisnéis phearsanta ag baint leat a choimeádtar. Tá sé de cheart agat freisin go ndéanfar sonraí míchearta a choigeartú agus go scriosfar Sonraí Pearsanta i gcás nach mbeidh foras dlíthiúil ann na sonraí sin a phróiseáil de réir Bheartas Coinneála Sonraí Iarnród Éireann
Tá na cearta seo a leanas agat (mír 4 de Bheartas Coinneála Sonraí Iarnród Éireann, Bealtaine 2018), i gcásanna áirithe agus faoi réir srianta áirithe, i ndáil do shonraí pearsanta:
Chun aon cheann de na cearta a leagtar amach thuas a fheidhmiú, déan dteagmháil leis an Oifigeach um Chosaint Sonraí ag dpo@irishrail.ie
Tá Cártaí Bliantúla Leap ar fáil i gCorcaigh ag Cártaí Leap
Is féidir gach Tuarascáil Bhliantúil ó 2003 go dtí an lá inniu a íoslódáil i bhformáid PDF ach cliceáil anseo
Tá ticéid chomhcheangailte Bus agus Iarnróid ar fáil don bhealach idir Corcaigh agus Mainistir na Corann. Féach ar an Leathanach Táillí le haghaidh tuilleadh eolais.
I gcás nár éirigh leat íocaíocht a dhéanamh le 3D Secure, déan teagmháil leis an mbeolíne díolacháin ag (0)1 836 6222 (idir 8.30-18.00, Luan go hAoine) chun d’íocaíocht a dhéanamh ar an bhfón.
Tá, téigh go dtí an leathanach Mac Léinn le haghaidh tuilleadh eolais maidir lenár margaí iontacha.
Tá, téigh go dtí an leathanach Wi-Fi agus Cumhacht le breathnú an bhfuil soicéad ar fáil.
Tá. Tá líon teoranta spásanna atá oiriúnach do chathaoireacha rothaí ar gach traein, mar sin tá sé tábhachtach go gcuirfidh tú do spás in áirithint roimh ré.
Féadfaidh tú an spás sin a chur in áirithint trí teagmháil a dhéanamh le do stáisiún áitiúil agus iad a chur ar an eolas maidir leis an dáta/na dátaí agus seirbhís(í) a bhfuil sé i gceist agat taisteal orthu. Déanfaidh siad taifead den mhéid sin agus déanfaidh siad deimhin de go mbeidh ball foirne ar fáil le cabhrú leat ar an lá/ar na laethanta a bheidh tú ag taisteal.
Mar mhalairt rogha, féadfaidh tú an spás atá oiriúnach do chathaoireacha rothaí a chur in áirithint ar roinnt seirbhísí idir Baile Átha Cliath/Corcaigh. Chun sin a dhéanamh, ní mór duit ach an méid seo a leanas a dhéanamh;
Is féidir Fógra Íocaíochta Socraithe a eisiúint mura dtugtar ainm nó seoladh nó má dhiúltaítear ainm nó seoladh a thabhairt d’oifigeach údaraithe nó má thugtar ainm nó seoladh atá bréagach nó míthreorach. Is féidir Fógraí Íocaíochta Socraithe a eisiúint freisin má dhéantar treaspás ar iarnród, má úsáidtear corda éigeandála nó córas cumarsáide eile idir paisinéirí agus tiománaithe traenach ar bhealach mídhleathach nó mura ndúnfar nó mura ndaingneofar na geataí ar chrosaire comhréidh no pasáiste. Is féidir sáraithe ar fhodhlíthe Chóras Iompair Éireann a ionchúiseamh os comhair na Cúirte Dúiche. Tá liosta iomlán d’fhodhlíthe CIÉ mar a leagtar amach san Ordú um Fhodhlíthe Chóras Iompair Éireann (Dearbhú) iad, ar fáil ag irishrail.ie.
Tá. I gcás ina measfaidh oifigeach údaraithe go bhfuil cion á dhéanamh ag duine nó go bhfuil cion déanta acu faoi Mhír 129 den Acht um Shábháilteacht Iarnróid 2005, féadfaidh sé iarraidh ar an duine sin ainm nó a seoladh a thabhairt agus, i gcás nach ndéanfaidh an duine an méid sin nó i gcás ina dtabharfaidh siad ainm a mheasann an t-oifigeach údaraithe a bheith bréagach nó míthreorach, féadfaidh an t-oifigeach údaraithe an duine sin a gabháil gan bharántas agus, a luaithe is féidir, an duine sin a sheachadadh i gcoimeád an Gharda Síochána chun go ndéileálfar leo i gcomhréir leis an dlí.
Féach ar an leathanach Ag Taisteal le hAinmhithe le haghaidh tuilleadh eolais.
Le haghaidh tuilleadh eolais maidir le hiompar rothar, cliceáil anseo: Eolas maidir le Rothair
Is féidir
Is féidir cathaoireacha a chur in áirithint ar an gcuid is mó de na traenacha idirchathracha:
Molann Iarnród Éireann do phaisinéirí ticéid a cheannach roimh ré chun scuainí a laghdú ag na buaicamanna.
*Is féidir suíocháin a chur in áirithint suas le 90 lá roimh ré*
Mar rogha eile; Is féidir ticéid DART, ticéid Comaitéireachta agus ticéid Idirchathracha nach féidir iad a chur in áirithint roimh ré a cheannach roimh ré nó ar lá an taistil ó stáisiúin DART, Comaitéireachta agus Idirchathracha agus tá rogha de thicéid míosúil ar fáil ag do stáisiún.
Níl an rogha seo ar fáil ar an aip ná ar an suíomh gréasáin APCOA Connect. Déan teagmháil le hAonad Tacaíochta do Chustaiméirí APCOA trí r-phost a sheoladh chuig info@apcoa.ie nó trí glaoch a chur ar 0818 462 888 agus beidh siad in ann do pháirceáil a leasú. Má tá tú ag cur glaoch agus tú i dTuaisceart Éirinn nó lasmuigh d’Éirinn: 01 6516900.
Uaireanta Oscailte:
Luan go hAoine: 07:00 - 22:00 (oscailte ag 06:00 go dtí an 23 Feabhra 2018)
Dé Sathairn: 08:00 - 18:00
Ní mór gach éileamh ar aisíocaíocht a dhéanamh laistigh de 28 lá ó dháta críochnaithe do thicéid. D’fhéadfaimis fianaise bhreise a iarraidh uait chun tacú le d’éileamh ar aisíocaíocht.
Gearrfar táille riaracháin ort agus i gcás inar cheannaigh tú áirithint ar líne, ar an teileafón nó ag oifig ticéad beidh feidhm ag na téarmaí agus coinníollacha a ghlac tú leo.
Is féidir níos mó ná carr amháin a chur le do chuntas APCOA ar an aip nó ar shuíomh gréasáin APCOA Connect, téigh go dtí apcoaconnect.ie le haghaidh tuilleadh eolais.
Is féidir do chlárúchán feithicle a athrú ar feadh tréimhse míosa nó níos faide, ar an aip APCOA Connect nó ar shuíomh gréasáin APCOA.
Taobh amuigh de sin, déan teagmháil le hIonad Tacaíochta do Chustaiméirí APCOA trí r-phost a sheoladh chuig info@apcoa.ie nó trí glaoch a chur ar 0818 462 888 agus beidh siad in ann do pháirceáil a leasú. Má tá tú ag cur glaoch agus tú lasmuigh d’Éirinn: 01 6516900.
Uaireanta Oscailte:
Luan go hAoine: 07:00 - 22:00 (oscailte ag 06:00 go dtí an 23 Feabhra 2018)
Dé Sathairn: 08:00 - 18:00
Is féidir. Tá páirceáil ar fáil ó Luan go Satharn. Is féidir páirceáil a cheannach ach an aip APCOA Connect a íoslódáil.
Ní féidir. Má théann tú ar bord traenach gan thicéad bailí, eiseofar Fógra Íocaíochta Socraithe duit.
Is féidir, téigh go dtí an Leathanach Táillí le haghaidh tuilleadh eolais.
Is féidir, tá breiseán Luas ar fáil do chustaiméirí ag atá taisteal ar sheirbhísí iarnróid. Ní mór ach ‘Baile Átha Cliath Uí Chonghaile’ a roghnú más ‘Baile Átha Cliath Heuston’ túsphointe nó ceann scríbe na seirbhíse atá roghnaithe agat. Roghnaigh ‘Baile Átha Cliath Uí Chonghaile’ más ‘Baile Átha Cliath Heuston’ an túsphointe nó ceann scríbe agat. Is féidir breathnú ar thúsphointí agus cinn scríbe na seirbhísí ar Léarscáil na Rianta Idirchathraigh.
Mar shampla; Más ag taisteal ó Corcaigh atá tú, roghnaigh ‘Baile Átha Cliath Uí Chonghaile’ don bhreiseán Luas. Nó más ag taisteal ó Sligeach atá tú, roghnaigh ‘Baile Átha Cliath Heuston’ don bhreiseán Luas.
Leis an ticéad Luas is féidir le custaiméirí taisteal ar an Líne Dhearg Luas idir Baile Átha Cliath Heuston agus Baile Átha Cliath Uí Chonghaile/Duga Sheoirse nó ar Bealach 4 Dublin Bus go Sráid an Mhóta ar an dáta nó ar na dátaí ar an ticéad amháin.
Costas: €1.40 an bealach
Ar fáil ó: irishrail.ie mar thúsphointe nó ceann scríbe
Ar fáil ó: Meaisíní ticéad nó oifigí ticéad ag dul isteach i mBaile Átha Cliath amháin.
Ní féidir ticéid a cheannach ar an traein ach amháin má tá oifig na dticéad dúnta agus mura bhfuil na meaisíní díola ticéad i bhfeidhm. Féadfar táille bhreise (ar bord na traenach) a ghearradh ort.
Is féidir suíochán atá ag féachaint i dtreo faoi leith a chur in áirithint ar sheirbhísí díreacha áirithe idir Corcaigh/Baile Átha Cliath agus ar gach seirbhís idir Béal Feirste/Baile Átha Cliath mar gheall ar an gcineál traenach a oibrítear ar na rianta sin.
Agus tú ag cur suíocháin in áirithint ar cheann de na rianta sin
Faraor, ar sheirbhísí agus ar rianta eile, arna n-oibriú ag ár bhflít nua Cóistí Idirchathracha, ní féidir linn rogha a chur ar fáil maidir leis an treo ina mbeidh an suíochán ag féachaint ós rud é go bhféadfadh na traenacha nua sin a dtreo a athrú ag cúpla láthair ar an líonra traenach.
Ní féidir, seirbhís um roinnt agus filleadh caranna is ea GoCar. Ciallaíonn sé sin go bhfuil sé riachtanach an GoGar a fhilleadh ar an GoBase ónar bhailigh tú é. Is é is cúis leis sin ná a chinnitú go mbeidh an carr ar fáil i gcónaí ag an GoBase ceart nuair a gcuirtear GoCar in áirithint. Mar thoradh, fíor rogha mhalartach ar úinéireacht carra is ea GoCar.
NÍ FÉIDIR. Tá cosc ar tobac a chaitheamh ar na traenacha, in aon oifig nó in aon limistéar iata i stáisiún. Caitheann Iarnród Éireann le gléasanna athsholáthair leithéidí toitíní leictreonacha ar an gcaoi chéanna le toitíní traidisiúnta agus ní féidir iad a úsáid ar bord traenacha, laistigh d’oifigí nó i limistéir iata i stáisiún.
Is féidir, tá Leap ePurse ar fáil anois i gCorcaigh. Le haghaidh tuilleadh eolais féach ar an Leathanach Táillí
.Níl aon áirithint a rinneadh roimh an 24 Aibreán le feiceáil ar líne. Déan Teagmháil Linn chun na háirithintí a rinne tú roimhe sin a fháil.
Is féidir. Féadfaidh an t-oifigeach údaraithe an ticéad a bhaint uait agus féadfar é a úsáid mar fhianaise i gcás nach n-íocfar an Fógra Íocaíochta Socraithe agus ina ndéanfar an cás a ionchúiseamh ós comhair na cúirte.
Le haghaidh eolais maidir le Cosaint Sonraí féach ar an bPolasaí um Phríobháideachas agus Fianáin.
Is féidir gearán a chur isteach faoin Acht um Mhíchumas 2005 ach teagmháil a dhéanamh le access@irishrail.ie
Tá, áirítear CBL leis na táillí páirceála ag carrchlóis de chuid Iarnród Éireann. Tá miondealú mionsonraithe ar na codanna de gach áirithint páirceála a bhfuil cáin ag baint leo le fáil ar an leathanach cuntais ar shuíomh gréasáin APCOA.
Tá aip SAOR IN AISCE ag Iarnród Éireann le haghaidh gléasanna iOS agus Android, cliceáil ar an nasc le haghaidh tuilleadh eolais.
Déan rátú agus fág teachtaireachtaí leis na haipeanna ar na stórtha agus cabhraigh linn iad a fheabhsú duit.
Is aipeanna neamhoifigiúla iad aon aipeanna eile a mhaíonn go bhfuil siad ina bpáirtí nó cleamhnaithe le hIarnród Éireann agus níl baint acu le hIarnród Éireann.
Ní gá. Ní mór duit an Fógra Íocaíochta Socraithe a íoc laistigh de 21 lá.
Mar gheall ar rialacha um chosaint sonraí ní chuirfear sonraí na gcustaiméirí ar aghaidh go dtí APCOA Connect. Ní mór do gach custaiméir clárú go díreach le APCOA Connect mura mbeidh siad cláraithe cheana féin.
Is féidir an aip APCOA Connect a íoslódáil agus clárú uirthi roimh an 19 Feabhra 2018, ní bheidh tú in ann íoc as táille páirceála i gcarrchlóis Iarnród Éireann roimh an dáta sin, áfach.
Tá, in ainmneachtaí €10 agus €50. Ní féidir dearbháin a úsáid ach i gcomhair ticéad a cheannaítear ag an stáisiún, ní féidir iad a úsáid ar líne.
Chun dearbhán a cheannach no le haghaidh tuilleadh eolais déan teagmháil le do stáisiún áitiúil.
D’fhéadfadh sé tarlú ó am go ham nach mbeidh Geataí/Bailíochtóirí in ann an Tadhall-Ar/Tadhall-As a aithint. Is faoin gcustaiméir atá sé deimhin a dhéanamh de gur bailíochtaíodh an cárta i gceart. Seo iad an dhá phríomchúis nach féidir cártaí a léamh i gceart:
1. Tá an Cárta Cliste san Áit Mícheart:
Mura gcuirfear an Cárta Leap i gcoinne an léitheora/an ‘targaide’ ar an mbailíochtóir nó ar an ngeata, ní léifear é. Déan deimhin de go gcuirtear an cárta i gcoinne an ‘targaide’ léimh cártaí go socair ar feadh soicind amháin ar a laghad.
Ná déan an Cárta Cliste a chroitheadh thar an targaid léimh cártaí. Ná cuir an Cárta Cliste isteach sa sliotán le haghaidh ticéid pháipéir ar an ngeata.
2. Bac ar an gCárta Cliste
Bain an Cárta Leap amach ó do sparán nó do mhála roimh duit é a úsáid. Féadfaidh Cártaí Cliste eile i do sparán nó mála cur isteach ar an gcárta seo agus ní bheifear in ann é a úsáid.
Le haghaidh tuilleadh eolais maidir le Scannánaíocht/Fótasheisiúin a dhéanamh ar sheirbhísí agus réadmhaoin Iarnród Éireann agus/nó Chóras Iompair Éireann cliceáil anseo
An tAonad um Chosaint Ioncaim,
An Foirgneamh um Chosaint Ioncaim,
Stáisiúin Uí Chonghaile
Ríomhphost: rpu@irishrail.ie
Fón: Cuir glaoch ar ár nIonad Teagmhála Custaiméirí
Téann breis is 38 milliún paisinéir ar thraenacha Intercity, DART agus Comaitéireachta Iarnród Éireann. Fiú dá dteipfeadh ar chéatadán beag de na paisinéirí íoc as a dticéad, bheadh an t-ioncam a mbeadh caillte ag Iarnród Éireann suntasach go leor.
Is cion coiriúil é táille a sheachaint. Caithfidh tú ticéad bailí a cheannach don turas atá le déanamh agat sula dtéann tú ar aon traein. Féadfar tú a ionchúiseamh sa Chúirt Dúiche faoin Acht um Shábháilteacht Iarnróid 2005 sa chás nach bhfuil ticéad bailí agat nó cárta Leap / Cárta Cliste bailíochtaithe nuair a iarrtar ort do thicéad a thaispeáint. Gearrfar fíneáil suas le €1,000 ar phaisinéir a thaistealaíonn ar traein gan ticéad bailí ar é a chiontú sa Chúirt Dúiche, anuas ar na costais dlíthiúla.
Mura féidir leat ticéad bailí a thaispeáint nuair a iarrann oifigeach údaraithe ort amhlaidh a dhéanamh, féadfar Fógra Íocaíochta Seasta a eisiúint duit. Fágann sé sin go mbítear in ann fíneáil €100 móide do tháille neamhíoctha a íoc más mian leat láithriú cúirte a sheachaint agus an fhéidearthacht go ngearrfar ciontú coiriúil ort. Níl an rogha Íocaíochta Seasta ar fáil ach ar feadh tréimhse 21 lá de réir mar atá leagtha amach san Acht um Shábháilteacht Iarnróid. Mura n-íoctar an fhíneáil laistigh den tréimhse sin, eiseofar toghairm agus tabhófar costais dlíthiúla.
Má eisíodh Fógra Íocaíochta Seasta duit is féidir leat é a íoc ar líne.
Beidh APCOA Connect ar fáil ag carrchlóis Iarnród Éireann ar bhonn céimnithe ag tosú ón Luan 19 Feabhra 2018 amach. Beifear in ann baint a úsáid as APCOA Connect a luaithe is a fheiceann tú a gcuid comharthaí nua. Tar éis an 26 Feabhra 2018, ní bheidh tú in ann íoc as an bpáirceáil i gcarrchlóis de chuid Iarnród Éireann le Parkbytext go deo.
Is féidir tuilleadh eolais maidir le 3D Secure a fháil ach teagmháil a dhéanamh le do bhainc eisiúna nó leis na suíomhanna gréasáin seo a leanas:
Chun achomharc a dhéanamh i gcoinne fíneála clampála le APCOA téigh go dtí apcoa.ie le haghaidh tuilleadh eolais.
Níl Iarnród Éireann comhcheangailte ná bainteach ar aon bhealach eile le forbairt, margaíocht nó dáileadh eile aipeanna a bhfuil baint acu le hIarnród Éireann.
Féach ar an leathanach le haghaidh Forbróirí Aipeanna
Seol an t-eochairfhocal “TRAIN”, mar aon le do chur síos ar an iompar frithshóisialta, chuig 51444
Tá sé tábhachtach go mbainfidh tú úsáid an eochairfhocal ‘TRAIN’, ós rud é gur Seirbhís Téacs Roinnte is ea an uimhir téacs 51444 – cuirfear an téacs chuig Iarnród Éireann nuair a úsáidtear an focal “TRAIN”.
Oibrítear amach ar an gcóras cé mhéad creidmheas taistil atá úsáidte agat ar na seirbhísí is infheidhme ar thaistil tú orthu thar lá nó thar sheachtain ar leith agus ní ghearrfar tuilleadh táillí ort nuair a bheidh an teorainn Caidhpe is infheidhme bainte amach agat.
Le haghaidh tuilleadh eolais, téigh go dtí Caidhpeáil ar Chártaí Leap.
Córas ‘Cláraigh agus Tiomaint’ is ea GoCar. Chun aon GoCar a thógáil amach ar cíos ní mór duit clárú leis an seirbhís GoCar i dtosach. Tá sé éasca clárú! Ní le déanamh ach clárú ar líne ag www.gocar.ie agus an fhoirm a líonadh amach. Iarrfar ort ansin grianghraif nó cóip scanáilte de do cheadúnas tiomána a sheoladh isteach. Má líonann tú isteach an fhoirm ar líne agus má sheolann tú do cheadúnas isteach roimh 4i.n. Luan-Aoine cuirfear do GoCard sa phost ar an lá céanna! A luaithe is a bheidh do GoCard agat féadfaidh tú GoCaranna a chur in áirithint aon áit i mBaile Átha Cliath agus i gCorcaigh. Féadfaidh tú GoCar a chur in áirithint idir 5 nóiméad agus 6 seachtainí roimh ré, ag braith ar na caranna atá ar fáil.
A luaithe is a bheidh carr curtha in áirithint agat, féadfaidh tú dul go dtí an GoCar atá roghnaithe agat agus do GoCard a chur suas i gcoinne an ghaothscátha. Fan go dtí go n-osclóidh na doirse agus ansin léim isteach! Cuir do PIN isteach sa chonsól sa lámhainnbhosca, tóg na heochracha agus ar aghaidh leat! Nuair a bheidh tú críochnaithe le do GoCar, tabhair ar ais é ag an GoBase ónar bhailigh tú é, cuir na heochracha ar ais sa lámhainnbhosca agus bí cinnte an carr a chur faoi ghlas le do GoCard.
Más mian leat achomharc a dhéanamh ar Fhógra Íocaíochta Socraithe, arna eisiúint duit, ní mór duit an méid sin a dhéanamh i scríbhinn nó le ríomhphost chuig na seoltaí a thaispeántar ar an admháil a bhfuair tú ón gcigire laistigh de 21 LÁ. Mura n-íocfar an Fógra Íocaíochta Socraithe, d’fhéadfaí tú a ionchúiseamh as cion cóiriúil agus d’fhéadfaí fíneáil suas le €1000 a ghearradh ort sa Chúirt Dúiche.
Má tá sealbhóirí Pasanna Saorthaistil ag iarraidh ticéad a chur in áirithint ba cheart dóibh an rogha “Pas Saorthaistil nó Ticéad Bailí” a roghnú chun áit a chur in áirithint ar traein. Agus iad ar bord, moltar do chustaiméirí suigh in aon shuíochán atá ar fáil ós rud é nach bhfuil suíocháin faoi leith á gcur in áirithint faoi láthair chun a áirithiú go gcloífear leis na treoracha um scaradh sóisialta.
Is féidir do pháirceáil a chur in áirithint ag apcoaconnect.ie nó leis an aip APCOA Connect. Téigh go dtí apcoaconnect.ie le haghaidh tuilleadh eolais maidir le háirithint a dhéanamh.
Féach ar an leathanach dar teideal cealú nó leasuithe le haghaidh tuilleadh eolais.
Más mian leat do phasfhocal a athshocrú, cliceáil ar an nasc thíos
Má tá aon cheist agat is féidir dteagmháil a dhéanamh le cúram custaiméirí Leap agus breathnóidh an meitheal oibre isteach sa scéal agus déanfaidh teagmháil leat go díreach.
Cúram Custaiméirí: 0818 824 824
Calling from outside of Ireland: +353 (1) 907 9425
Dé Luain go Dé hAoine: 7am go 7pm
Dé Sathairn agus Laethanta Saoire Bainc: 9am go 3pm
Dé Domhnaigh: Dúnta
Should you have any issues when using GoCar you can contact them on 01 844 1969 or on their website at www.gocar.ie
Code Car Park Location
0905 Arklow Train Station
0907 Athenry Train Station
0872 Athlone Train Station
0901 Athy Train Station
1546 Bagenalstown Train Station
0507 Balbriggan Train Station
0906 Ballinasloe Train Station
0859 Booterstown DART Station
3277 Boyle Train Station
0857 Bray DART Train Station
0900 Carlow Train Station
0916 Castlebar Train Station
1181 Ceannt Train Station (Galway)
0914 Charleville Train Station
0873 Clara Train Station
0860 Clontarf Road DART Station
1609 Colbert Station Limerick
1135 Collooney Train Station
3223 Connolly Train Station
0896 Coolmine Train Station
0858 Dalkey DART Station
0841 Donabate Train Station
0837 Drogheda Train Station
0836 Dundalk Train Station
0891 Edgeworthstown Train Station
0950 Enfield Train Station
0913 Ennis Train Station
1060 Farranfore Train Station
0902 Gorey Train Station
0842 Gormanstown Train Station
0879 Hazelhatch Train Station
3278 Heuston Train Station
3222 Kent Train Station
0877 Kildare Train Station
0910 Kilkenny Train Station
3225 Killarney Train Station
0861 Killester DART Station
0839 Laytown Train Station
0895 Leixlip Confey
0894 Leixlip Louisa Bridge Station
1075 Limerick Junction Station
0890 Longford Train Station
1635 MacDonagh Junction, Kilkenny
0555 Malahide Dart Station
0915 Mallow Train Station
0893 Maynooth Train Station
0876 Monasterevin Train Station
0892 Mullingar Train Station
0878 Newbridge Train Station
0875 Portarlington Train Station
0874 Portlaoise Train Station
0550 Portmarnock Dart Station
0904 Rathdrum Train Station
0822 Rosslare Europort
0986 Rosslare Train Station
0508 Rush and Lusk Train Station
3252 Sallins Train Station
0840 Skerries Train Station
3202 Sligo (Mac Diarmada) Railway Station
0862 Sutton DART Station
0912 Templemore Train Station
0911 Thurles Train Station
3224 Tralee Train Station
3226 Tullamore Train Station
1069 Waterford Train Station
0917 Westport Train Station
0903 Wicklow Train Station
Nuair a chuireann tú do pháirceáil in áirithint ar an aip APCOA Connect nó ar an suíomh gréasáin gheobhaidh tú teachtaireacht chun d’áirithint a dheimhniú.
Is féidir cathaoireacha a chur in áirithint ar fhormhór na dtraenacha Idirchathracha:
Molann Iarnród Éireann do chustaiméirí ticéid a cheannach roimh ré chun scuainí a laghdú ag na buaicamanna.
Áirithintí a rinneadh Ar Líne/Ar an bhFón:
Má bhaineann d’iarratas le gníomhaíocht choiriúil cuir tuairisc chuig An Garda Síochána agus tiocfaidh siad i gcomhairle le hIarnród Éireann chun fístéipeanna CCTV a rochtain.
Má bhaineann d’iarratas CCTV le do chuid íomhánna pearsanta féin, déan teagmháil le dpo@irishrail.ie le d’iarratas.
Ag an Meaisín ticéad sa stáisiún
Cuir do chárta isteach sa ‘phóca’ agus lean na treoracha ar an scáileán.
Ar Líne
Logáil isteach ag www.leapcard.ie chun stair do chuntais a fheiceáil agus beidh an t-iarmhéid ar do chárta le feiceáil ansin.
Ba cheart do phaisinéirí ar sheirbhísí Idirchathracha a bheith i láthair ag an stáisiún 30 nóiméad roimh imeacht. Má tá tú ag bailiú áirithinte nó ag ceannach ticéid, tabhair níos mó ama duit féin, go háirithe ag na buaicamanna. Dúnfaidh na geataí 2 nóiméad sula n-imeoidh an traein.
Is féidir áirithint taistil a dhéanamh suas le 90 lá roimh ré ó lá na híocaíochta. Déantar sin le cinntiú go mbeidh na seirbhísí atá roghnaithe agat ag oibriú mar is gnáth.
Tabhair faoi deara nach mbeifear in ann áirithint a dhéanamh ó ar a laghad 90 nóiméad roimh don traein imeacht ón gcéad stáisiúin. (D’fhéadfadh an méid sin athrú gan fógra).
Féadfaidh tú do pháirceáil a chur in áirithint roimh ré ag am ar bith roimh do dháta taistil.
Tá formhór na dtáillí le feiceáil ar an leathanach dar teideal Táillí agus Ticéid. Mura mbeidh tú in ann teacht ar an táille ceart, áfach, déan teagmháil linn.
Má fhaigheann tú an teachtaireacht seo a leanas: 'Your browser is outdated / Tá do bhrabhsálaí as dáta’, ní mór duit do bhrabhsálaí a uasdátú. Chun an leagan atá in úsáid agat a sheiceáil;
Mura bhfuil do bhrabhsálaí ag teacht leis na riachtanais sin, féach ar an treoir maidir le conas do bhrabhsálaí a uasdátú.
Má tá an teachtaireacht seo a leanas ar taispeáint ‘Tá do chóras oibriúcháin as dáta’, beidh ort do chóras oibriúcháin a nuashonrú. Chun fáil amach an leagan atá á úsáid agat;
Windows;
• Oscail ‘Start’ sa chúinne, ag bun thaobh na láimhe clé den scáileán
• Cuardaigh ‘Windows Update’ sa bharra cuardaigh
• Feicfidh tú má tá do bhrabhsálaí as dáta chomh maith leis an leagan atá i bhfeidhm agat ag an am láithreach
• Cinntigh le do thoil go gcomhlíonann do chóras oibriúcháin na riachtanais atá againn agus atá sonraithe inár dtreoir riachtanas
Mac;
• Oscail ‘App Store’
• Cliceáil an táb ‘Updates’ ar an roghchlár barr
• Feicfidh tú an nuashonrú bogearraí atá ar fáil chomh maith leis an leagan atá á úsáid agat faoi láthair
• Cinntigh le do thoil go gcomhlíonann do chóras oibriúcháin na riachtanais atá againn agus atá sonraithe inár dtreoir riachtanas
iOS;
• Oscail ‘Settings’
• Oscail ‘General’
• Oscail ‘About’
• Feicfidh tú an leagan atá i bhfeidhm agat ag an am láithreach
• Cinntigh le do thoil go gcomhlíonann do chóras oibriúcháin na riachtanais atá againn agus atá sonraithe inár dtreoir riachtanas
Android;
• Oscail ‘Settings’
• Oscail ‘About device’
• Oscail 'Software info'
• Feicfidh tú an leagan atá i bhfeidhm agat ag an am láithreach
• Cinntigh le do thoil go gcomhlíonann do chóras oibriúcháin na riachtanais atá againn agus atá sonraithe inár dtreoir riachtanas
Féach ár dtreoir maidir le conas do chóras oibriúcháin a nuashonrú chun tuilleadh eolais faoi a fháil.
D’fhéadfadh sé tarlú nach n-oibreoidh leagan an bhrabhsálaithe nó leagan an chórais oibriúcháin atá in úsáid agat le irishrail.ie. Chun breathnú ar liosta na mbrabhsálaithe agus córas oibriúcháin atá inúsáidte le irishrail.ie cliceáil anseo.
Cruthófar fadhbanna le d’áirithint má chliseann ar do cheangal idirlín go tobann. Déan deimhin de go bhfuil ceangal idirlín láidir agat agus tú ag déanamh áirithinte ar irishrail.ie
Má tá tuilleadh fadhbanna agat bain triail as brabhsálaí nó gléas eile a úsáid, nó mar rogha eile déan teagmháil leis an Ionad Eolais do Chustaiméirí agus beidh siad in ann cabhrú leat.
D’fhéadfadh sé tarlú ó am go chéile go mbeidh deacrachtaí ag custaiméirí atá ag déanamh áirithinte le cárta idirnáisiúnta. Ós rud é nach n-úsáideann roinnt cártaí idirnáisiúnta 3D Secure, d’fhéadfadh an banc eisiúna diúltú le hidirbhearta idirnáisiúnta. Más mian leat áirithint a dhéanamh le cárta Meiriceánach, mar shampla, moltar do chustaiméirí a mbanc a chur ar an eolas roimh iarracht a dhéanamh ticéad a cheannach ar irishrail.ie
Má tá cead tugtha agat chun do chuid sonraí a chur ar aghaidh chuig APCOA, beidh do chuid sonraí faighte acu. Tá APCOA ag leanúint leis an obair maidir leis na sonraí ar do phas a aistriú faoi láthair, chun go mbeidh sé le feiceáil ar do chuntas APCOA Connect.
Má tá do phasfhocal 3D Secure dearmadta agat ní mór duit teagmháil a dhéanamh le do bhanc, nó beidh rogha dar teideal ‘Forgotten Password’ nó ‘Retrieve Password’ ar an gcuid den suíomh ag baint le 3D Secure. Lean na treoracha ansin. Ní dhéantar do phasfhocal 3D Secure a choimeád ar aon chóras ríomhaire de chuid Iarnród Éireann; nuair a roghnaigh tú an pasfhocal sin níor sábháladh é ach ar an gcóras ríomhaire i do bhanc. Ní dhéanfaidh Iarnród Éireann teagmháil leat riamh chun ceist a chur maidir le do phasfhocal 3D Secure agus ní fhéadfaimid cabhrú leat pasfhocail 3D Secure atá dearmadta a fháil ar ais.
Má theipeann orainn d’áirithint ar shuíochán a chomhlíonadh, agus mura bhfuil suíochán eile ar an gcaighdeán céanna ar fáil ar an seirbhís chéanna, déanaimid táille do thurais aonair a aisíoc chugat i bhfoirm dearbháin taistil.
Tá réimse leathan roghanna maidir le ticéid againn, lena dtugtar leibhéil éagsúla solúbthachta duit. Le ‘Táille Solúbtha’ is féidir athruithe nó cealú a dhéanamh ar líne suas le 90 nóiméad roimh imeacht mura ndearnadh an ticéad a phriontáil.
Mura mbeidh custaiméirí cinnte maidir lena bpleananna fillte, moltar do chustaiméirí dhá áirithint éagsúla a dhéanamh ós rud é go bhféadfadh dhá chéim an turais a bheith san áireamh ar an ticéad fillte céanna.
Le haghaidh tuilleadh eolais maidir leis na roghanna éagsúla atá ar fáil i ndáil le ticéid, cliceáil anseo: Míniú ar Thicéid
Níl, faraor. Mar rogha eile, is féidir teagmháil a dhéanamh leis an Ionad Glaonna chun d’íocaíocht a dhéanamh ar an bhfón.
Tusa atá freagrach as a chinntiú go mbeidh ticéad atá bailí don turas iomlán ceannaithe agat roimh duit taisteal. Mura mbeidh tú in ann ticéad bailí a thaispeáint nuair a iarrtar sin ort ag oifigeach údaraithe, eiseofar Fógra Íocaíochta Socraithe duit.
Ós rud é nach bhfuil do thicéad bailí don suíochán sa chéad ghrád, iarrfar ort táille bhreise/uasghrádaithe a íoc. Má dhiúltaítear an táille bhreise sin a íoc nó má dhiúltaítear bogadh go gnáth-shuíochán, eiseofar Fógra Íocaíochta Socraithe.
Cliceáil anseo: Eolas maidir le Ticéid a Bhailiú
Ní fheadfaidh. Tusa atá freagrach as dóthain ama a thabhairt duit féin ticéad a cheannach roimh taisteal. Tá Meaisíní Ticéad ar fáil anois ag na stáisiúin. Is féidir ticéad a cheannach roimh ré freisin ó oifigí ticéad nó ar líne ag www.irishrail.ie
Má dhéantar d’fheithicil a chlampáil ag carrchlós Iarnród Éireann, cuirfear doiciméad ar an bhfuinneog le míniú ar conas íocaíocht a dhéanamh agus le sonraí teagmhála. Déan tagairt ar an doiciméad sin.
Ag teacht lenár mbeartas GDPR má tá cuntas neamhghníomhach ar feadh 13 mhí, scriostar do chuntas Iarnród Éireann.
Is féidir leat cuntas nua a chur ar bun an chéad uair eile atá tú ag cur in áirithe. Nuair a thagann an rogha chun sonraí do chuntais a chur isteach nó dul ar aghaidh mar chuairteoir, cliceáil ar aghaidh mar chuairteoir agus cuir isteach do chuid sonraí mar is gnách.
Chun cuntas a chur ar bun níl le déanamh ach tic a chur sa bhosca a deir ‘Sea, is mian liom cuntas Iarnród Éireann a chruthú. Is féidir an bosca tic a fháil i ‘Sonraí Pearsanta’ agus faoi ‘shonraí an Chustaiméara’ mar a fheictear sa ghabháil scáileáin thíos. Nuair a bheidh d’áirithint deimhnithe gheobhaidh tú ríomhphost le sonraí do chuntais.
Chun suíochán a chur in áirithint féach ar an treoir céim ar chéim maidir le háirithint suíocháin amháin a dhéanamh ar líne.
Má tá tuilleadh eolais uait féach ar na Ceisteanna Coitianta Cá bhfuil eolas ar fáil maidir leis an bPas Saorthaistil? Tabhair faoi deara nach bhfuil ach líon teoranta suíochán ar féidir iad a chur in áirithint ar fáil ar líne.
Má cheannaíonn tú ticéad Íseal nó ticéad Leathsholúbtha don dáta mícheart ní chuirfimid ar ceal é saor in aisce ach má thugann tú comhairle dúinn laistigh de 30 nóiméad* ón uair a íoctar as an áirithint agus má thaispeánann tú cruthúnas go bhfuil áirithint nua** déanta agat don turas céanna ach ar dháta(í) éagsúil/éagsúla.
1) Déan áirithint nua don dáta / do na dátaí cearta don turas céanna. Diúltófar iarratais gan uimhir áirithinte nua.
2) Déan teagmháil lenár nIonad Glaonna trí fón
3) Bíodh na sean-sonraí áirithinte réidh agat, chomh maith leis na cinn nua, ionas go mbeifear in ann d’iarratas a phróiseáil.
Má tharlaíonn sé seo lasmuigh d’uaireanta oscailte an ionaid glaonna ní mór don chustaiméir:
1) Áirithint nua a dhéanamh don dáta / do na dátaí cearta don turas céanna. Diúltófar iarratais gan uimhir áirithinte nua.
2) Déan teagmháil linn trínár bhfoirm gréasáin*** ag iarraidh
• Aisíocaíocht de bhun botún áirithinte.
• Déan tagairt don seanuimhir áirithinte.
• Déan tagairt don uimhir áirithinte nua. Diúltófar iarratais gan uimhir áirithinte nua.
3) Le linn na laethanta beaga ina dhiaidh, déanfaidh ball foirne an t-éileamh ar aisíocaíocht a scrúdú agus tabharfaidh sé comhairle duit maidir leis an toradh.
**Caithfidh do stampa ama an áirithinte nua a bheith níos déanaí ná an áirithint mhícheart. Ní ghlacfar le háirithintí a rinneadh roimh an áirithint mhícheart.
***Ní bheidh Iarnród Éireann freagrach as aon éilimh maidir le ríomhphoist arna seoladh iad nó nach bhfuarthas iad. Déantar an fhoirm gréasáin a thaifeadadh faoi dhó, agus tá ár dtaifid críochnaitheach.
Is féidir áirithintí Iomlán-Solúbtha a chealú tríd an gcuid “M’Áirithint” suas le 90 nóiméad roimh don am imeachta sa chás nach bhfuil an ticéad clóite.
Seachas sin, tá feidhm docht ag na gnáth téarmaí agus coinníollacha.
Is féidir. Féadfaidh tú suíochán a chur in áirithint, agus an rogha sin ann, trí Áirithint Suíocháin Amháin a roghnú.
Conas do phasfhocal a Athshocrú:
Tá, téigh go dtí an leathanach dar teideal Cártaí Cliste i gCorcaigh le haghaidh tuilleadh eolais maidir leis na táirgí atá ar fáil agus na turais lena mbaineann siad.
Tá gach íocaíocht a phróiseáiltear ar APCOA Connect sábháilte.
Tá costas ann chun an téacs a sheoladh.
Tá costas an téacs ag braith ar oibritheoir gutháin an úsáideora agus ar an bplean acu.
Le haghaidh tuilleadh eolais maidir leis an ngnáthchostas a bhaineann le téacs a sheoladh, déan teagmháil le d’oibritheoir gutháin.
155 Carachtar is ea gnáththéacs
Tá,
Déan teagmháil le stáisiún deireanach na seirbhíse ar a raibh tú ag taisteal. Tá na sonraí teagmhála le haghaidh gach stáisiún ar fáil anseo: Eolas maidir le Stáisiúin.
Le haghaidh gach seirbhís isteach i Stáisiún Heuston, cuir glaoch ar (01) 703 2132 (Luan go hAoine 09:00 - 17:00).
Le haghaidh gach seirbhís isteach i Stáisiún Uí Chonghaile, cuir glaoch ar (0)1 703 2358 (Luan go hAoine 07:00 - 19:00).
nó
Seol r-phost chuig lostproperty@irishrail.ie leis an líne ábhair ‘Earraí Caillte’ agus tabhair a oiread eolais is féidir.
Tabhair faoi deara nach gcoinnímid earraí caillte ach ar feadh 30 lá.
Má eisíodh Fógra Íocaíochta Socraithe duit agus más mian leat achomharc a dhéanamh ina choinne, féadfaidh tú an méid sin a dhéanamh trí r-phost a sheoladh chuig RPU@irishrail.ie nó i scríbhinn chuig An tIonad um Chosaint Ioncaim, Stáisiún Uí Chonghaile, Sráid Amiens, Baile Átha Cliath 1 laistigh de 21 lá ón dáta a eisíodh an Fógra Íocaíochta Socraithe.
Tá, féach ar an leathanach Wi-Fi agus Cumhacht le breathnú an bhfuil soicéid ar fáil.
Baineann irishrail.ie úsáid as an bprótacal aistrithe hipirtéacs (http) faoi láthair agus suíomh gréasáin iomlán sábháilte iontaofa is ea é. Le linn an phróisis íocaíochta déanfar tú a aistriú ó thimpeallacht ‘http’ go dtí timpeallacht ‘https’ chun go gcuirfear slándáil bhreise ar fáil. Má tá fadhbanna agat áirithint a dhéanamh ar an suíomh trí thimpeallacht do chuideachta, iarr ar do Riarthóir www.irishrail.ie a bhaint ón liosta eisiaimh. Chun áirithint a dhéanamh go díreach i dtimpeallacht ‘https’ bain úsáid as an nasc thíos - https://booking.cf.irishrail.ie
I gcás ina gcuireadh moill ar do thraein mar gheall ar imthosca a raibh smacht ar Iarnród Éireann orthu, beidh feidhm ag an méid seo a leanas;
Má chuirtear moill uair an chloig ort do cheann scríbe a bhaint amach, tabharfar dearbháin duit ar féidir iad a úsáid agus tú ag ceannach ticéid sa todhchaí. Tá luach na ndearbhán ag braith ar fhad na moille a cuireadh ort agus ar an táille a íocadh don turas aonair sin.
Le haghaidh moilleanna idir uair amháin agus dhá uair an chloig, tabharfar dearbhán duit suas le 50% den luach ar íoc tú don chuid den turas ar a gcuireadh moill.
Le haghaidh moilleanna níos faide ná dhá uair an chloig, tabharfar dearbháin duit dar luach 100% den táille ar íoc tú don chuid den turas ar a gcuireadh moill.
Cliceáil anseo chun breathnú ar an gCairt Paisinéirí.
Tá roinnt cúiseanna ann nach mbeidh tú in ann turas atá roghnaithe agat a chur in áirithint. Seo thíos roinnt de na cúiseanna nach bhfuil ticéid ar fáil -
Tá an t-iarratas ar áirithint á dhéanamh níos lú ná 60 nóiméad sula n-imeoidh an traein.
D’fhéadfadh sé tarlú nach bhfuil na dátaí sin ar fáil mar gheall ar oibreacha innealtóireachta atá beartaithe. A luaithe is a fhoilseofar an sceideal athbhreithnithe beidh na seirbhísí sin ar fáil arís.
Wheelchair and Bike Bookings - If there is no wheelchair or bike inventory available on an InterCity service, you will see a message advising that there is no wheelchair or bike availability. Please select another service to continue with your planned booking.
DART and Commuter Services - The facility to book wheelchair and bike spaces is not possible on DART and Commuter services. If you see the message that no bikes or wheelchairs are available, please proceed to travel without an online booking
Bicycles are not permitted on DART and Commuter services between 07:00 and 10:00 and between the hours of 16:00 and 19:00 Monday to Friday. Customers can travel with bikes all day Saturday and Sunday.
4. Booking outside of 90 day booking window - Services are not bookable online 90 days or more in advance.
5. Technical Issues - There may be a technical issue with our booking system. Please try our alternative Journey Planner if the main Journey Planner is not working as expected.
6. Tickets can only be purchased at the station - At the time of the Journey Planner query, online tickets may not be available to book due to a number of reasons. Online tickets will be made available to book shortly. We would ask customers to be patient and wait for online tickets to become available.
Le haghaidh tuilleadh eolais maidir le Cártaí Leap do dhaltaí scoile téigh go dtí an leathanach dar teideal eolas maidir le ticéid
Treoir céim ar chéim ar conas cuntas nua a chruthú
Le Cuntas Iarnród Éireann, féadfaidh tú breathnú ar na háirithintí a rinne tú le déanaí, do shonraí pearsanta a shábháil agus a athrú, agus freisin beidh nuacht tábhachtach agus margaí speisialta ó Iarnród Éireann le feiceáil.
Más rud é go raibh cuntas Iarnród Éireann agat cheana ar an sean-shuíomh gréasáin, is é is dóichí ná go mbeidh ort cuntas nua a chruthú anois. Ní féidir cuntas a chruthú ach le linn an próisis áirithinte.
Beidh rochtain agat anois ar do chuntas Iarnród Éireann
Níl Iarnród Éireann comhcheangailte ná bainteach ar aon bhealach eile le forbairt, margaíocht nó dáileadh eile ar aipeanna a bhfuil baint acu le hIarnród Éireann.
Féach ar an leathanach le haghaidh Forbróirí Aipeanna
1.Cuir an Cárta Leap isteach sa phóca ar an meaisín,
2. Roghnaigh an Líon Breisithe ó na roghanna ar an scáileán
3. Cuir isteach an líon airgid atá roghnaithe agat - Glacfar le Nótaí/Boinn/Cártaí Dochair nó Cártaí Creidmheasa
4. Bain an Cárta Leap ón bpóca nuair a iarrtar sin ort ar an scáileán
5. Tá do Chárta Leap Breisithe anois agus is féidir é a úsáid láithreach
Ba cheart iompar frithshóisialta a thuairisciú leis an Seirbhís Téacs. Is éard is Iompar Frithshóisialta ann ná iompar atá mar chúis ciaptha, imní suntasaí nó leanúnaí, míshuaimhnis, eagla nó imeagla do dhuine eile nó a d’fhéadfadh na nithe sin a chúiseamh do dhuine eile, iompar a gcuireann isteach ar dhuine a gcuid maoin a úsáid, nó iompar a chuireann isteach ar dhuine maoin DART nó Iarnród Éireann a úsáid ar bhealach suntasach nó leanúnach.
Áirítear an méid seo a leanas (mar aon le nithe eile) leis an iompar frithshóisialta ar féidir iad a thuairisciú leis an Seirbhís Téacs: meisce in áit phoiblí, iompar mí-ordúil, loitiméireacht, agus iompar ionsaitheach nó maslach.
Tá líonra traenach náisiúnta ag Iarnród Éireann. Cuireann na línte Idirchathracha seirbhís ar fáil do mhórchathracha agus mórbhailte na tíre. Cuireann an tIarnród Comaitéireachta seirbhís ar fáil do na bealaí comaitéireachta go dtí Baile Átha Cliath, Corcaigh, Gaillimh agus Luimneach. Tá seirbhís DART ar fáil idir Na Clocha Liatha agus Binn Éadair/Mullach Íde.
Is féidir le páistí idir cúig bliana d’aois agus ocht bliana déag d’aois ticéad nó táille leanaí a cheannach.
Tá sé de cheart ag páistí faoi bhun cúig bliana d’aois taisteal saor in aisce ar sheirbhís Iarnród Éireann agus iad ag taisteal in éineacht le duine fásta a bhfuil ticéad bailí acu agus ar an gcoinníoll nach gcuireann siad fúthu i suíochán atá curtha i áirithint ag paisinéir eile.
Those who wish to book a seat on reservable trains for a child under five years of age, may do so only by selecting the "Free Travel Pass or Valid Ticket' option on the journey planner.
Seo thíos roinnt de na buntáistí a bhaineann le Cuntas Iarnród Éireann;
Ní féidir cuntas a chruthú ach le linn an phróisis áirithinte. Chun cuntas a chruthú roghnaigh “Ba mhaith liom cuntas Iarnród Éireann a chruthú” agus do chuid sonraí pearsanta á gcur isteach le linn d’áirithinte. Gheobhaidh tú r-phost le pasfhocal ar do chuntas ansin.
Le haghaidh tuilleadh eolais maidir le táillí páirceála ag na stáisiúin, téigh go dtí an Leathanach Páirceála
Is féidir irishrail.ie a úsáid faoi láthair leis na leaganacha is déanaí de na brabhsálaithe seo a leanas: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari agus Internet Explorer.
To see a list of the browsers and operating systems we support click here.
Má fhaigheann tú teachtaireacht le rá go bhfuil do bhrabhsálaí as dáta, déan do bhrabhsálaí a uasdátú go dtí an leagan is déanaí.
Má tá ceist ar bith agat maidir leis an gcaoi ina ndéantar do chuid sonraí pearsanta a bhailiú agus a phróiseáil, féach ar ár bPolasaí Príobháideachais (lena n-áirítear eolas maidir le sonraí a bhailiú i gcomhthéacs Sheirbhís Téacs Iarnród Éireann).
Is féidir teagmháil a dhéanamh linn freisin ag dpo@irishrail.ie
Glactar le Mastercard, Visa Debit, agus le gach cárta creidmheasa.
Is féidir tuilleadh eolais a fháil maidir leis na cineálacha ticéad; Low, Medium Flex, Flexible nó Céad Ghrád ach féachaint ar an leathanach dar teideal Ticéid agus Táillí ar Líne.
Má tá áirithint déanta agat ar líne agus má bhfuair tú uimhir áirithinte ag deireadh an phróisis íocaíochta, ba cheart go gcuirfear r-phost deimhniúcháin duit laistigh de 60 nóiméad.
Mura bhfuair tú r-phost laistigh den tréimhse ama sin, breathnaigh faoi ‘Turscar’ nó ‘Bruscar’ i do chuntas r-phoist, os rud é go bhféadfadh sé tarlú go bhfuil an r-phost i do bhosca isteach ach cuir cuireadh isteach i gceann de na fillteáin sin faoi thimpiste é.
Téigh go dtí Bainistigh m’Áirithint chun an r-phost deimhniúcháin a athsheoladh.
Mar rogha eile, is féidir do stair áirithintí a sheiceáil ar do chuntas Iarnród Éireann;
Tabhair faoi deara, má dhéanann tú cuntas a chruthú leis an seoladh r-phoist mícheart, seolfar an ríomhphost deimhniúcháin go dtí an seoladh r-phoist mícheart.
Ní bheidh aon thicéad atá millte, doléite, scriosta, stróicthe, scoilte, caillte, nó goidte bailí le haghaidh taistil, ní dhéanfar an ticéad a athsholáthar agus ní dhéanfar aisíocaíocht ar an ticéad. Ní mór do chustaiméirí ticéad nua a cheannach chun go mbeidh siad in ann taisteal.
Más rud é gur chuir tú sonraí uile do chárta isteach ar an leathanach íocaíochtaí agus go ndeachaigh tú tríd an chuid slán 3D freisin, agus más rud é nár taispeánadh an leathanach dearbhaithe deiridh, agus d’uimhir áirithinte léirithe ann, is féidir leat a sheiceáil an bhfuil d’áirithint déanta i gceart ach na céimeanna seo a leanas a leanúint;
• Cliceáil ar "Mo Chuntas"
• Líon isteach do “Sheoladh R-phoist" agus do “Phasfhocal", cliceáil ar "Logáil Isteach"
• Cliceáil ar "M’Áirithintí". Liostálfar ann na hidirbhearta go léir atá déanta leis an seoladh ríomhphoist sin
• Más rud é gur críochnaíodh an áirithint, beidh sé le feiceáil sa chéad áit ar an liosta
• Mura bhfuil aon áirithintí nua le feiceáil ann, molaimid iarracht a dhéanamh an áirithint a dhéanamh den athuair toisc go mbeadh sé le feiceáil i do chuntas láithreach dá mba rud é gur éirigh leat é a dhéanamh
Féach ar an leathanach dar teideal Treoir maidir le hOibreacha Tríú Pháirtí
Áirithintí déanta Ar Líne/ar an Teileafón:
• Visa Cárta Dochair
• Mastercard
• Cárta Creidmheasa
Ní ghlacaimid le cártaí American Express.
Áirithint déanta go pearsanta (ie in oifigí áirithinte áirithe):
• Airgead Tirim
• Cártaí Creidmheasa/Dochair
Eiseofar Fógra Íocaíochta Socraithe ar aon duine thar naoi bliana déag d’aois a mbeidh ticéad leanaí in úsáid acu. Níl ticéid leanaí bailí ach le aghaidh daoine idir 3-18 bliain d’aois.
Má tá car páirceáilte sa spás ainmnithe, iarrtar ort páirceáil chomh gar agus is féidir don GoBase. Cuir glaoch ar GoCar ansin chun iad a chur ar an eolas maidir leis an áit inar pháirceáil tú do GoCar. I gcás nach mbeidh freagairt ann ar an bhfón, fág glórphost ag déanamh cur síos ar an áit inar pháirceáil tú do GoCar.
I gcás ina mbeidh níos mó ná cion amháin déanta ag paisinéir, eiseofar táille níos airde don phaisnéir sin ar an bhFógra Íocaíochta Socraithe.
Má tharlaíonn timpiste bóthair agus tú ag úsáid GoCar, cuir glaoch ar na Gardaí i dtosach. A luaithe is a bheidh tuairisc iomlán faighte ag na Gardaí, cuir glaoch ar GoCar ar 01 844 1969 nó leis an gconsól sa charr chun iad a chur ar an eolas maidir leis an timpiste. Más gá, seolfaidh siad ionadaí go dtí láthair na tionóisce.
Tá córas um fhógra íocaíochta socraithe i bhfeidhm ag Iarnród Éireann ar gach rian (Idirchathrach, Comaitéireacht, DART). Ní mór duit ticéad bailí a cheannach le haghaidh do thuras, roimh duit dul ar bord na traenach.
Mura mbeidh ticéad bailí agat ar bord na traenach beidh ort fógra íocaíochta socraithe €100 a íoc, mar aon leis an táille nár íocadh.
Seo iad na sonraí teagmhála don Ionad um Chosaint Ioncaim
Revenue Protection Building
Connolly Station
Amiens Street,
Dublin 1
Email: rpu@irishrail.ie
Eiseofar Fógra Íocaíochta Socraithe duit ós rud é nach bhfuil an ticéad bailí gan an t-aitheantas ón Roinn Coimirce Sóisialaí.
Tusa atá freagrach as ticéad breise a cheannach, i gcás ina mbeidh sin de dhíth ort chun do thuras a chríochnú, roimh duit dul ar bord na traenach nó eiseofar Fógra Íocaíochta Socraithe duit.
Eiseofar Fógra Íocaíochta Socraithe duit agus bainfear an cárta uait.
Agus tú ag bailiú GoCar iarrtar ort breathnú timpeall ar an gcarr. Má thugann tú aon damáiste faoi deara, déan an bhileog tuairiscithe damáiste i ndoras an tiománaithe a sheiceáil. Mura bhfuil tuairisc ar an damáiste ar an mbileog, cuir glaoch ar GoCar ar 01 844 1969 chun iad a chur ar an eolas agus déan an damáiste a mhairceáil sa leabhar.
Níl gá glaoch a chur má tá an damáiste luaite sa leabhar cheana. Féadfaidh tú leanúint le do thuras. Má shroicheann tú GoCar agus tá sé thar a bheith salach, cuir glaoch orthu chun iad a chur ar an eolas agus déanfar iarracht GoCar eile a sholáthar duit más mian leat.
Tá treoirlínte maidir le réiteach fadhbanna liostaithe ar an iatán sa lámhainnbhosca, déan iad sin a léamh i dtosach. Is minic go mbíonn réiteach simplí ar an bhfadhb. Tá gné sábháilteachta breise ag formhór GoCaranna agus bíonn gá an chrág a oibriú go hiomlán sula dtosóidh an t-inneall. Fadhb chomónta eile is ea nuair nach gcuirtear an PIN ceart isteach, i gcás ina gceapann tú go bhfuil an PIN mícheart curtha isteach agat, cuir na heochracha ar ais agus déan an carr a chur faoi ghlas arís le do GoCard. Fán nóiméad nó mar sin agus bain triail as an bpróiseas arís!
Má tá tú fós i bponc ina dhiaidh sin, cuir glaoch ar 01 844 1969 láithreach agus seolfar duine amach chun cabhrú leat más gá sin.
Agus tú ag teacht i dtreo an Chaidhp Laethúil nó Seachtainiúil Leap ní ghearrfar ort ach an méid atá fágtha go dtí go sroichfidh tú an caidhp. Tar éis duit Caidhp a shroicheadh, gearrfar €0.00 ort ar gach turas breise an lá sin nó sa tseachtain sin (Luan-Domhnach). Bí cinnte go ndéanann tú ‘tadhall-ar’ agus ‘tadhall-as’ le do Chárta Leap agus an caidhp laethúil nó seachtainiúil sroichte agat.
Mura cheannaigh tú do thicéad ó Iarnród Éireann, ba cheart duit an ticéad a fhilleadh ar ais ar an áit ónar cheannaigh tú é. Eagrófar aisíocaíocht ansin (má tá tú i dteideal aisíocaíochta) agus d’fhéadfaí táillí riaracháin a ghearradh ort.
Sa chás nach n-íoctar an Íocaíocht Seasta, féadfar tú a ionchúiseamh agus tá an féidearthacht ann go gcuirfear fíneáil ort suas le €1,000 nuair a chiontaítear tú, chomh maith le costais dlíthiúla.
Eiseofar Fógra Íocaíochta Socraithe duit ós
Eiseofar Fógra Íocaíochta Socraithe duit ós
Ní ghlacann Iarnród Éireann, thar a cheann féin agus thar ceann aon chonraitheoir, fochonraitheoir, gníomhaire nó comhpháirtí, le haon fhreagracht as aon chliseadh nó mífheidhmiú teicniúil nó as aon fhadhb eile in aon líonra, seirbhís, freastalaí, soláthróir nó in aon áit eile a d’fhéadfadh a bheith ina gcúis le téacs arna sheoladh tríd an seirbhís ag dul ar strae, nó ina gcúis le téacs nár seoladh i gceart nó nach bhfuarthas é.
Tarscaoileann custaiméirí agus úsáideoirí eile na Seirbhíse a gceart chun aon éileamh a dhéanamh i gcoinne Iarnród Éireann ar aon dhliteanas, caillteanas, damáistí nó costais a eascraíonn ó aon fhadhbanna a d’fhéadfadh tarlú mar thoradh ar nó i ndáil le húsáid na Seirbhíse.
Tá Meaisíní Ticéad ar fáil fud fad an líonra traenach. Déantar faireachán agus cothabháil ar na meaisíní sin le cinntiú go bhfuil siad ag obair mar is ceart. Cuirtear Iarnród Éireann ar an eolas go huathoibríoch má tá meaisín ticéad as feidhm. Má tharlaíonn sé go bhfuil an oifig ticéad dúnta agus nach bhfuil na Meaisíní Ticéad ag obair, rud nach dócha, iarrfar ort íoc as do thuras ar an traein nó ag do cheann scríbe. Mura n-íocfar an táille eiseofar Fógra Íocaíochta Socraithe duit.
Prótacal is ea 3D Secure a úsáidtear mar shlándáil bhreise agus íocaíocht á dhéanamh le cártaí creidmheasa agus cártaí dochair ar líne. Déantar an méid sin trí chéim fhíordheimhnithe bhreise a chur ar fáil i gcomhair íocaíochtaí ar líne; pasfhocal.
Visa a d’fhorbair an tseirbhís agus tugadh “Verified by Visa” air. Ansin rinne MasterCard seirbhís a fhorbairt bunaithe ar an bprótacal céanna dar teideal “MasterCard® SecureCode™”. Cruthaíodh é chun slándáil íocaíochtaí ar líne a fheabhsú trí chéim slándála bhreise a chur ar fáil do chustaiméirí roimh dóibh idirbheart a dhéanamh ar líne. Cruthaítear pasfhocal mar chuid de sin. Is féidir a chinntiú leis sin nach bhfuil do chárta creidmheasa á úsáid go calaoiseach ós rud é nach mbeidh an pasfhocal ar eolas ag duine ar bith eile seachas tusa.
An chéad uair a dhéanfaidh tú idirbheart agus 3D Secure i bhfeidhm, cuirfear go dtí suíomh ghréasáin iontaofa d’eisitheora cárta tú. Roimh duit leanúint ar aghaidh iarrfar ort roinnt sonraí pearsanta a dheimhniú agus pasfhocal a chruthú. Tá an méid sin comhtháite isteach sa leathanach íocaíochta. Ná luaigh do phasfhocal do dhuine ar bith eile – féadfaidh tú a bheith cinnte de ansin go bhfuil do chárta sábháilte. Ná scríobh síos do phasfhocal in áit ar bith.
Cárta cliste plaisteach in-athúsáide is ea Cárta Leap ar féidir é a úsáid in ionad ticéid pháipéir chun íoc as taisteal íoc-mar-a-úsáidtear i mBaile Átha Cliath. Úsáidtear an cárta seo chun creidmheas taistil a stóráil agus a úsáid agus tú ag taisteal ar iompar poiblí.
Leis an gCárta Leap, íocann custaiméirí níos lú airgid agus iad ag íoc as táillí aonair ar sheirbhísí DART agus iarnróid Comaitéireachta, ar Dublin Bus agus ar Luas.
Is féidir le custaiméirí a gCártaí Leap a chlárú ar líne, mar sin ní bheidh duine ar bith eile in ann an cárta a úsáid má chailltear é nó má ghoidtear é.
Téigh go dtí leapcard.ie le haghaidh tuilleadh eolais.
Bainimid úsáid as 51444 mar uimhir téacs. Sendmode a chuireann an uimhir sin ar fáil dúinn. Baineann seirbhísí eile úsáid as an uimhir 51444, rud a chiallaíonn gur uimhir roinnte is ea í.
Déanann an córas cártaí Leap caidhpeáil ar chreidmheas taistil, mar sin nuair a shroichfidh tú luach na caidhpe féadfaidh tú leanúint ag taistil mar is gnáth ar an seirbhís iompair ábhartha ach ní ghearrfar tuilleadh creidmheasa taistil ar do chárta ar na seirbhísí sin.
A luaithe is a shroichfidh tú an caidhp taistil don lá nó don tseachtain, ba cheart duit leanúint den Chárta Leap a úsáid mar is gnáth agus tú ag taisteal. Ba cheart Tadhall-Ar agus Tadhall-As mar is gnáth chun go mbeidh do chárta bailí má dhéantar seiceáil air.
Má dhéanann tú go leor turais le do Chárta Leap ar bhonn laethúil nó seachtainiúil (Luan go Domhnach), cuirfear uasmhéid Caidhpe i bhfeidhm ar do chreidmheas taistil.
Moltar do chustaiméirí nach gceadaítear alcól ar aon seirbhís de chuid Iarnród Éireann go dtí go bhfógrófar a mhalairt.
Ceadaítear deochanna neamh-mheisciúla, lena n-áirítear táirgí '0%' nó' 0.0%', ar bord.
Tá Iarnród Éireann tiomnaithe d’oibriú ar bhealach atá neamhdhíobhálach don chomhshaol, agus chun taistil iarnróid a chur chun cinn mar mhodh taistil inbhuanaithe ar mhaithe le hiarmhairtí cheapta teasa agus truailliú eile a laghdú. Tabhair cuairt ar an Leathanach Comhshaoil.
Is í an Chairt Chustaiméirí ná na caighdeáin feidhmíochta atá geallta ag Iarnród Éireann. Cliceáil anseo le haghaidh tuilleadh eolais.
Cad é an bunús dlíthiúil a bhaineann le mo chuid sonraí pearsanta a phróiseáil nuair a bhainim úsáid as an seirbhís téacs frithshóisialta?
Ag seo thíos, an bonn dlí faoina ndéanaimid na sonraí pearsanta a ghabhann leat a bhailiú, a phróiseáil agus a aistriú:
• Chun comhlíonadh lenár n-oibleagáidí dlíthiúla agus rialála faoi Fhodhlíthe CIÉ 1984 agus faoin Acht um Shábháilteacht Iarnróid 2005
Tá Iarnród Éireann tiomanta don bhailiú sonraí dleathach, cothrom agus trédhearcach a chinntiú. Déanfar Sonraí Pearsanta a bhailiú chun críocha sonraithe sainráite dlisteanacha agus ní dhéanfar iad a phróiseáil tuilleadh ar shlí atá ar neamhréir leis na críocha sin.Déanfar Sonraí Pearsanta a phróiseáil ar bhealach atá dleathach, cothrom agus trédhearcach i ndáil leis an ábhar sonraí Sa chás seo, tá leasanna dlisteanacha ann chun na sonraí seo a bhailiú.
Agus tú ag tosú amach ar thuras, ní mór duit ‘Tadhall-Ar’ ag an ngeata nó ag an mbailíochtóir ag baint úsáide as do Chárta Leap. Ag deireadh turais ní mór duit ‘Tadhall-As’ chun a chinntiú go mbeidh an táille ceart íoctha agat.
Tadhall-Ar - Déantar taifead den áit inar thosaigh do thuras
Tadhall-As - Déantar taifead den áit de cheann scríbe do thurais
Mura ndéanann tú Tadhall-Ar is ag seachaint táille atá tú.
Mura ndéanann tú Tadhall-As, beidh do tháille níos costasaí.
Chun Tadhall-Ar a dhéanamh ag geata;
Oibríonn Creidmheas Taistil ar an mbealach céanna le creidmheas gutháin. Gach uair a mbaineann tú úsáid as do chárta taistil, baintear costas an turais ó do chreidmheas taistil. Mura mbeidh dóthain creidmheasa ar an gcárta ní bheidh tú in ann é a úsáid i gcomhair taistil go dtí go ndéanfaidh tú ‘Breisiú’ ag meaisín ticéad no ar líne ag www.leapcard.ie.
Ní féidir Breisiú a dhéanamh ag Oifigí Ticéad.
Is féidir páirceáil a chur in áirithint roimh ré ag apcoaconnect.ie nó leis an aip APCOA Connect. Glacann APCOA Connect leis na cártaí creidmheasa agus cártaí dochair móra ar fad. Téigh do dtí apcoaconnect.ie le haghaidh tuilleadh eolais.
Is féidir táirgí Leap a úsáid ar rianta idir Corcaigh – Cóbh/Mainistir na Corann.
Ní mór duit ticéad a cheannach le haghaidh do thuras roimh duit taisteal. Mura gceannóidh tú ticéad eiseofar Fógra Íocaíochta Socraithe duit.
Beidh feidhm ag an gCaidhp Laethúil ón gcéad sheirbhís go dtí an seirbhís dheireanach ar an lá sin.
Beidh feidhm ag an gCaidhp Seachtainiúil (Luan-Domhnach) ón gcéad sheirbhís ar an Luan go dtí an seirbhís dheireanach ar an Domhnach.
Is féidir ticéid mic Léinn/Daoine Fásta/Leanaí agus Áirithint Suíocháin Amháin a chur in áirithint ar líne, ag braith ar an soláthar agus i ndáil leis na téarmaí agus coinníollacha atá ag baint le gach ticéad agus táille. Féach ar an treoir céim ar chéim maidir le ceannach ar líne nó ar Eolas maidir le Ticéid Ar Líne le haghaidh tuilleadh eolais.
I gcásanna áirithe amhail mórimeachtaí spóirt ní bheidh ticéid ar fáil ach amháin má chuirtear in áirithint iad agus is gá ticéid a cheannach roimh ré.
Tá rogha ticéad ar fáil ó Iarnród Éireann. Cliceáil anseo chun liosta de na Cineálacha Ticéad a fheiceáil
There are no additional charges for booking your car parking with APCOA for an Iarnród Éireann car park.
Nuair a chuireann tú TRAIN chuig 51444 i dtéacs, faigheann ár soláthraí seirbhíse, Sendmode do theachtaireacht téacs (ar dtús), agus ansin cuirtear ar aghaidh í chuig foireann ainmnithe de chuid Iarnród Éireann, é sin nó bíonn rochtain acu uirthi.
Tagann sé seo faoi réir aon fhadhbanna córais nó líonra, nó moilleanna ama, a bheith ann i gcónaí.
Ar mhaithe le do chompord féin, b’fhearr gan taisteal ag na buaicamanna. Is ionann na buaicamanna, go scaoilte, agus:
Bíonn sé an-ghnóthach ar na rianta Idirchathracha um iarnóin agus um thráthnóna ar an Aoine. Bíonn na traenacha idirchathracha ag gabháil isteach i mBaile Átha Cliath an-ghnóthach freisin um thráthnóna ar an Domhnach.
Is féidir Cártaí Leap a cheannach ag Meaisíní Ticéad ag na stáisiúin laistigh den cheantar ‘Turas Gairid’ nó ar líne ag www.leapcard.ie nó i siopaí áirithe. TFI Leap Cards are also available in many PostPoint outlets as well as all post offices nationwide.
Úsáideann Iarnród Éireann an suíomh gréasáin seo a leanas chun a deiseanna tairisceana foirmiúla go léir a fhógairt.
www.etenders.gov.ie
Moltar do pháirtithe leasmhara clárú ar an suíomh gréasáin seo chun rochtain a fháil ar gach próiseas tairisceana beo.
Fáiltíonn Iarnród Éireann roimh rothair ar gach ceann dár seirbhísí ach cuirtear srianta áirithe i bhfeidhm i rith na n-amanna taistil is gnóthaí. Ní ghearrtar aon táille ar shuíochán a chur in áirithe ná ar thaisteal le rothair ar bord aon chinn dár seirbhísí. Is féidir rothair atá fillte agus clúdaithe a iompar ar bord na seirbhísí go léir saor in aisce
Tá áiseanna iompair rothar ar na traenacha InterCity go léir. TTá stóráil ar fhormhór na seirbhísí ó Bhaile Átha Cliath go Corcaigh agus ar gach traein ó Bhaile Átha Cliath go Béal Feirste atá suite i limistéar ar leith amach ó limistéar paisinéirí na traenach.
Ar gach bealach InterCity eile, tá na spásanna rothair laistigh de limistéar na bpaisinéirí. Ní cheadaítear rothair a thabhairt ar bord sa charráiste paisinéirí mura bhfuil spás dóibh sa raca rothar ar bord. Ní gá rothair 'Fillte” a fhágáil sa raca rothar. Ní cheadaítear a leithéidí ‘Trírothach’ a thabhairt ar bord sa charráiste paisinéirí.
Caithfear spásanna rothair do sheirbhísí Intercity a chur in áirithe roimh ré, ar líne ag bPleanálaí Turas.
Seirbhísí a thaistealaíonn isteach i Stáisiún Heuston (seirbhísí Intercity agus comaitéirí Phort Laoise)
Tá ár gcuid seirbhísí faoi lánacmhainneacht ag buaic‐am taistil, dá réir sin, ní cheadaítear
rothair ag na hamanna sonraithe idir an Luan – an Aoine mura bhfuil an rothar curtha in áirithe
ar sheirbhís Idirchathrach roimh ré. Taispeánfar na seirbhísí ar féidir iad a chur in áirithe ar ár
bPleanálaí Turas.
Caithfear spásanna rothair do sheirbhísí Intercity a chur in áirithe roimh ré tríd an bPleanálaí Turais thuas
Fanfaidh aon idirbhearta páirceála bailí Parkbytext a shíneann thar 26 Feabhra 2018 (m.sh. TaxSaver nó sealbhóirí pasanna bliantúla), bailí i gcórais APCOA. Más mian leat aon athruithe a dhéanamh ar na sonraí seo tar éis an 26 Feabhra 2018 beidh APCOA in ann cabhrú leat.
Trí aontú páirt a ghlacadh, tuigeann tú agus aontaíonn tú gur féidir linne (Iarnród Éireann agus ár gcomhpháirtí cruthaitheach Publicis Dublin) do shonraí a stóráil agus a phróiseáil ar an mbealach seo a leanas:
Sonraí
D’ainm, do sheoladh, do ríomhphost, d’uimhir fóin, eolas turais (dáta, uair agus stáisiúin an turais san áireamh) agus stádas an turais (i bhfoirm nuashonrúcháin GPS, an chaoi a úsáideann tú an aip, agus aon aiseolas a chuireann tú ar fáil faoi thurais ar leith nó faoi d’eispéireas ar an iomlán.
Cén fáth?
Chun an triail a chomhordú, cumarsáid a dhéanamh leat le linn na trialach, cinntigh go bhfuilimid ar an eolas faoi cá bhfuil na paisinéirí le linn na trialach, deimhnigh go bhfuil gach stáisiún DART á thástáil againn sa triail, seiceáil a dhéanamh ar na leibhéil seirbhíse i ngach am den lá/seachtain, creidmheas taistil a sholáthar duit (más gá) agus tú a chur ar an eolas faoi dheiseanna tástála/trialach breise don aip seo.
Cé mhéad ama?
Suas le bliain tar éis dheireadh na trialach tosaigh.
Cá háit?
Ar fhreastalaithe slána in Éirinn. Bainfidh an córas úsáid as na caighdeáin criptithe is déanaí agus beidh an tionscadal ar fad i gcomhréir le GDPR. Ní roinnfear na sonraí le tríú páirtithe.
Beidh ar Iarnród Éireann agus Publicis Dublin do shonraí a stóráil agus a phróiseáil chun rochtain ar an aip don triail a éascú, agus chun torthaí an tionscadail a chinneadh. Iarrfaimid ort do chead a dheimhniú le téarmaí uile na trialach (lena n-áirítear an chaoi a bpróiseálfar do shonraí) sula mbeidh rochtain agat ar an aip. .
Ní bhainfidh. Ní roinnfidh Iarnród Éireann do shonraí pearsanta le tríú páirtithe ach amháin nuair is gá é chun aghaidh a thabhairt ar an eolas atá i do theachtaireacht téacs tríd an tSeirbhís Train Text agus mar a leagtar amach sna Téarmaí agus Ceisteanna Coitianta agus inár bPolasaí Príobháideachta.
Ní bhainfear úsáid as an eolas a chuireann tú ar fáil tríd an tseirbhís téacs Iarnróid Éireann chun margaíocht a chur chugat.
Mar a leagtar amach sna Téarmaí agus Ceisteanna Coitianta seo, tá conradh ag Iarnród Éireann le soláthraithe seirbhíse tríú páirtithe chun cabhrú leis an Seirbhís Téacs.
Our service providers are required to keep confidential the information received on behalf of Iarnród Éireann and may not use it for any purpose other than to carry out the services they are performing for Iarnród Éireann. These service providers may change or we may contract with additional service providers to better accommodate our customers.
On-board catering resumes on the Cork to Dublin route from the 24th April. A limited service will operate initially with more services being added over the following weeks. From the 15th May a full trolley service will be in place on all Dublin to Cork and Cork to Dublin services.
Customers please note, all catering services are cashless and cash will not be accepted on board.
On-board catering is available on the Dublin - Belfast Enterprise services.
Retail / catering facilities are available at many of our stations.
Le haghaidh tuilleadh eolais a fháil téigh chuig An Lónadóireacht Ar Bord Traenacha.
Gheobhaidh ár soláthraí seirbhíse téacs, Sendmode, do shonraí chun cabhrú linn Seirbhís Téacs Iarnróid Éireann a chur ar fáil.
Ag brath ar nádúr na heachtra, tá seans ann go n-iarrfaí ar Iarnród Éireann do chuid eolais a chur ar aghaidh chuig na Gardaí, go háirithe más rud é go bhfuil na Gardaí ag fiosrú gníomhaíochta choiriúla ar an DART, nó ag aon stáisiún DART agus más finné thú ar choir.
Mar aon leis sin, d’fhéadfadh go mbeadh orainn do chuid eolais a chur ar aghaidh chuig ár n-árachóirí nó chuig ár gcomhairleoirí dlí mar pháirt de haon éileamh a bhaineann leis an eachtra a tuairiscíodh.
I gcás ina roinntear sonraí beidh sé á rialú ag conradh i gcomhréir le Beartas Cosanta Sonraí Iarnróid Éireann, Bealtaine 2018.
Má tá uimhir theileafóin neamh-Éireannach á cur isteach agat, déan cinnte, le do thoil, go gcuireann tú do chód diailithe idirnáisiúnta léi - m.sh. as na Stáit Aontaithe cuirtear 001 nó +1 roimh an uimhir fóin.
Tá roinnt buntáistí ann, ar nós:
Níl an tseirbhís téacs saor in aisce mar gur cuireadh in iúl d’Iarnród Éireann go bhféadfadh go bhfaighfí níos mó téacsanna bréige nó téacsanna nach bhfuil i ndáiríre dá mbeadh an tseirbhís téacs saor in aisce.
Tá sé mar aidhm ag an tseirbhís téacs eispéireas an chustaiméara a fheabhsú, gan cur isteach ar an tseirbhís ag déileáil le téacsanna cleasa.
Tá roinnt cúiseanna ann nach mbeidh tú in ann turas atá roghnaithe agat a chur in áirithint. Seo thíos roinnt de na cúiseanna nach bhfuil ticéid ar fáil -
Tá an t-iarratas ar áirithint á dhéanamh níos lú ná 60 nóiméad sula n-imeoidh an traein.
D’fhéadfadh sé tarlú nach bhfuil na dátaí sin ar fáil mar gheall ar oibreacha innealtóireachta atá beartaithe. A luaithe is a fhoilseofar an sceideal athbhreithnithe beidh na seirbhísí sin ar fáil arís.
Wheelchair and Bike Bookings - If there is no wheelchair or bike inventory available on an InterCity service, you will see a message advising that there is no wheelchair or bike availability. Please select another service to continue with your planned booking.
DART and Commuter Services - The facility to book wheelchair and bike spaces is not possible on DART and Commuter services. If you see the message that no bikes or wheelchairs are available, please proceed to travel without an online booking
Bicycles are not permitted on DART and Commuter services between 07:00 and 10:00 and between the hours of 16:00 and 19:00 Monday to Friday. Customers can travel with bikes all day Saturday and Sunday.
Booking outside of 90 day booking window - Services are not bookable online 90 days or more in advance.
Tá fadhb teicniúla ann leis an gcóras áirithinte.
Is é cuspóir na próiseála seo ná cur ar chumas Iarnróid Éireann iompar frithshóisialta ar an DART nó ag stáisiún traenach a rianú agus déileáil go cuí leis agus/nó chun damáiste do mhaoin a rianú agus déileáil go cuí leis sin.
Le haghaidh tuilleadh eolais faoinár bpróiseáil sonraí pearsanta mar chuid den tSeirbhís Téacs Iarnróid Éireann, féach le do thoil ar ár bPolasaí Príobháideachais.
Má diúltaíodh do do chárta, ná bí buartha faoi. Tá roinnt cúiseanna simplí ann gur féidir é sin a shoiléiriú:
Má tá fadhbanna agat fós, is féidir teagmháil a dhéanamh linn anseo.
The Leap Card can be used for rail travel between stations within the 'Dublin City and Commuter Zone'. All stations in the Greater Dublin area from Rathdrum to Drogheda, from Dublin City Centre stations to Enfield and Kildare including all DART services.
The Leap Card also works in the Cork Commuter area.
Usage outside of the Short Hop Zone and Cork commuter Rail services will result in a Fixed Payment Notice of €100 plus the relevant unpaid fare.
Is féidir ticéad a chur in áirithe ar formhór na dtraenacha Idirchathracha anois:
Molann Iarnród Éireann ticéid a cheannach roimh ré chun scuainí ticéad a mhaolú ag buaic-amanna.
*Is féidir réamháirithintí a dhéanamh suas le 90 lá roimh ré*
Mar mhalairt air sin; Is féidir ticéid DART, Comaitéireachta agus Idirchathracha neamh-ináirithe a cheannach roimh ré nó ar an lá taistil ó stáisiúin DART, Comaitéireachta agus Idirchathracha agus tá rogha ticéid comaitéireachta míosúla ar fáil sna stáisiúin.
Baineann bainc úsáid as fíordheimhniú 3D Secure chun cosc a chur ar chalaois cárta ar líne. Úsáideann bainc an próiseas chun idirbhearta ar líne a dhéanamh níos sláine. I gcásanna áirithe, ní dhéanann bainc an próiseas fíordheimhnithe ach rachaidh an t-idirbheart ar aghaidh mar is gnáth.
Chun an aip APCOA Connect a íoslódáil, téigh ar an Apple Store nó an Google Play Store.
Le haghaidh eolais faoinár bhflít iarnróid Idirchathracha, Comaitéireachta, DART agus Traenach, féach le do thoill ar ár Leathnach flít.
Cuirimid fáilte roimh aiseolas ónar gcustaiméirí. Chun aiseolas a sholáthar cuir glaoch ar an Ionad Tacaíochta Custaiméirí APCOA ar 0818 462 888. Calling from outside the Republic of Ireland 01 6516900.
Uaireanna Oscailte:
07:00 - 22:00 Luan go hAoine (oscailte ag 06:00 go dtí an 23 Feabhra 2018)
08:00 -18:00 Satharn
Is é APCOA Connect ár nOibreoir Páirceála agus ba cheart gach saincheist maidir le híocaíocht a dhéanamh a dhíriú chuig APCOA. Cuir glaoch ar Ionad Tacaíochta Custaiméirí APCOA ar 0818 462 888. Más ó lasmuigh de Phoblacht na hÉireann atá tú ag glaoch: 01 6516900.
Uaireanna Oscailte:
Luan go hAoine: 07:00-22:00 (oscailte ag 06:00 go dtí an 23 Feabhra 2018)
Satharn: 08:00 -18:00
Úsáideann an chuid is mó de Bhainc an AE 3D Secure nó ceann éigin atá cosúil leis i rith an phróisis íocaíochta chun dintiúir an úsáideora a fhíordheimhniú. Má bhíonn fadhbanna agat le d’áirithint ar líne, molaimid duit iarracht a dhéanamh d’áirithint a dhéanamh le cárta dochair/creidmheasa eile, díreach chun an cárta a chur as an áireamh mar fhadhb. Má tá fadhbanna agat fós, déan teagmháil le do bhanc le haghaidh tuilleadh eolais.
Mura bhfuil tú in ann áirithint a dhéanamh ar líne, is féidir teagmháil a dhéanamh lenár Ionad Teagmhála Custaiméirí
Tháinig athrú ar roinnt dár gcód suímh phairceála, féach thíos le do thoil. Don chuid eile dár gcód suímh phairceála, téigh chuig 'Cá bhfaighidh mé mo chód suímh pháirceála Iarnróid Éireann?'
'Cód Suíomh an Charrchlóis
3277 Stáisiún Traenach Mainstreach na Búille
3223 Stáisiún Traenach Uí Chonghaile
3278 Stáisiún Heuston
3222 Stáisiún Cheannt, Corcaigh
3225 Stáisiún Traenach Chill Airne
3252 Stáisiún Traenach na Solláin
3202 Stáisiún Iarnróid Shligigh (Mac Diarmada)
3224 Stáisiún Traenach Thrá Lí
3226 Stáisiún Traenach Thulach Mhór
Molaimid do chustaiméirí a bpasfhocail a athshocrú tríd an nasc Dearmad Déanta ar Phasfhocal.
Ní mór go mbeidh ar a laghad uimhir amháin, siombail amháin, ceannlitir amháin agus litir cáis íochtair amháin i do phasfhocal nua, mar shampla - Éire123!
Má théann rud éigin mícheart leis an aip í féin, beidh rochtain agat ar r-phost lena mbeidh tú in ann aiseolas a thabhairt don fhoireann forbartha.
Beidh uimhreacha gutháin na stáisiún moil ar fáil freisin, mar sin beidh tú fós in ann cúnamh a chur in áirithe de láimh nó teagmháil a dhéanamh le hoibrí. Ina theannta sin beidh rochtain agat ar uimhir theagmhála ar leith i gcás éigeandála.
Chun eolas a fháil ar an scéim Pas Saorthaistil, féach na naisc thíos;
Is é an Roinn Coimirce Sóisialaí a eisíonn gach pas saorthaistil, ní an soláthraí iompair. Tá pasanna saorthaistil neamh-inaistrithe agus ní féidir ach an duine atá ainmnithe orthu úsáid a bhaint astu.
Is féidir le haon oifigeach údaraithe de chuid Iarnród Éireann | Irish Rail Fógra Íocaíochta Seasta a eisiúint.
Beidh Ní ghlacfaidh roinnt paisinéirí a dteastaíonn cúnamh uathu páirt sa triail seo agus dá bhrí sin beidh féidearthacht ann áirithintí a dhéanamh trí ghlaoch ar stáisiún mol atá laistigh de chrios.
Níl sé i gceist againn stop a chur leis an tseirbhís mar thoradh ar iompar frithshóisialta a thuairiscítear.
Ach, i gcás eachtra éigeandála nó sábháilteachta, leanfaidh Iarnród Éireann | Irish Rail gnáthphrótacail agus d'fhéadfaí cur isteach ar sheirbhís nó ar sheirbhísí.
Ní nochtfar do shonraí pearsanta a fhaightear ón téacs don Fhoireann (seachas iad siúd atá ainmnithe chun an tSeirbhís a oibriú) ná do thríú páirtithe Is é aidhm na Seirbhíse téacs ná cuireadh a thabhairt do chustaiméirí téacs a chur go discréideach, chun eachtra d'iompar frithshóisialta a thuairisciú.
Please note the 'Single Bus Eireann - Coach transfer between Cork Kent Station and Cork Airport' add-on is only available to book from the following stations to Cork Kent Station: